איך ליצור לוגו מנצח עבור העסק
לוגו הוא אלמנט גרפי מורכב ומרתק. גם לבעלי עסק חדש וגם לבעלי עסק קיים – השפה הגרפית היא כלי עוצמתי דרכו ניתן לשדר את המסר של העסק בצורה מקצועית אך כישלון בהעברת המסר יכול להיגרם באמצעות לוגו שאינו מתאים לעסק. איך ניתן להיעזר במעצב לוגו כדי להגיע לתוצאות הרצויות? ומה זה באמת לוגו מנצח?
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
לוגו כסמל שיווקי מובהק
לאיזו חברה אין לוגו היום? לחברות המוכרות יש לוגו נאמן שמייצג אותן כבר שנים רבות. חלק מהמותגים המוכרים ביותר בעולם השתמשו בלוגו שלהם ואף שינו אותו לאורך השנים. על חלקם בוודאי שמעתם: אפל, מקדונלדס, מיקרוסופט, גוגל ועוד.
חברות כמו המותג נייק למשל, משתמשות בלוגו שלהן מאז ומתמיד והוא משרת אותן נאמנה כבר שנים רבות. אין מישהו שלא באמת יודע איך נראה הלוגו של נייק וזו הרמה אליה אפשר לשאוף כשחושבים על לוגו ומיתוג לעסק. גם הסלוגן "Just Do It" הוא מהלך גאוני.
לוגו וסלוגן הולכים ביחד אך לא הלוגואים מצריכים גם סלוגן אלא במקרים מאוד מסוימים. מעצב לוגו יידע להתאים את הלוגו לעסק שלכם והוא זה שיערוך איפיון לעסק על מנת להבין מה אתם בדיוק צריכים.
לוגו הוא התמונה והחזית של העסק כלפי חוץ. הלוגו מייצג את החברה ונמצא על כל דבר שהחברה מוציאה: ברושורים, פליירים, רולאפים, מעטפות, כרטיסי ביקור, וכל מה שקשור לשפה הגרפית האחידה.
איך יוצרים את הלוגו המושלם לעסק?
בשלב הראשון חשוב להחליט איזה סוג של לוגו רוצים. ישנם סוגים אינסופיים של לוגואים ורצוי להיוועץ במעצב לוגו כדי להתאים את הלוגו לסוג העסק. האם הלוגו צריך סמל, או רק טקסט? האם צריך גם סלוגן? איזה פונט הכי מתאים ללוגו, האם צריך פונט עגול ורך או קשה ומחוספס?
צריך גם לחשוב יחד עם מעצב לוגו על פיצוח קהל היעד. מי קהל היעד שלכם? האם מדובר בקהל יעד צעיר, או מבוגר? מה המוצר אותו אתם מציעים, והאם יהיו מוצרים נוספים שייצאו לשוק? כל אלו הם פרמטרים חשובים בבחירת לוגו.
בשלב השני, אפשר לחשוב על צבעים רצויים ללוגו. הצבעים חשובים לא פחות, היות והם חלק מהשפה הגרפית של העסק שלכם וכל עיצוב שייצא תחת שם העסק יכלול אותם.
בדרך כלל נוטים לבחור בשני צבעים המשתלבים בהרמוניה אחד עם השני. צבעים כמו סגול וצהוב, כתום וכחול לא תמיד יעשו את העבודה וזה משהו שכן מצריך מחשבה.
לוגו מנצח יבדל אתכם ויבליט את העסק לעומת המתחרים שלכם. מחקר שוק הוא דבר מאוד קריטי וחלק ממיתוג העסק, ולכן חשוב לחקור לוגואים ולראות מה נעשה בעבר על מנת לא לחזור על התוצאות ולהיות יצירתיים וייחודיים. בעזרת מעצב לוגו מקצועי תוכלו ליצור לוגו שיזניק את העסק שלכם קדימה.