מדיה ווב » מה זה דף נחיתה ואיך משתמשים בו נכון?

מה זה דף נחיתה ואיך משתמשים בו נכון?

מה זה דף נחיתה

דף נחיתה הוא דף בו גולשים נוחתים, כשמו כן הוא, כתוצאה מהקלקה על קישור מסוים ברחבי הרשת. הגעה לדף הנחיתה יכולה לנבוע מקליק על באנר באתר, מודעה ממומנת בפייסבוק או בגוגל, תוצאות חיפוש אורגני או ממומן, וכד’. בניית עמוד נחיתה הוא כלי אפקטיבי לייצור תנועה ופרסום מוצר.

בניית דף נחיתה מנצח

לבעל עסק יש מגוון כלים שונים לפרסום במרחב הדיגיטל העצום. בעולם דיגיטלי בו הכל דינמי ומשתנה באופן יום יומי, חשוב להתעדכן בכלים אפקטיביים לפרסום העסק ומינופו בצורה היעילה ביותר.

דף נחיתה איכותי ומקצועי הוא עמוד שהצליח להשיג את המטרה הסופית: השגת לקוחות חדשים, התעניינות מצד לקוחות פוטנציאליים בצורת השארת פרטים בעמוד, ואפילו רכישת השירות או המוצר עצמו. המטרה בבניית עמוד נחיתה היא להגיע לקהל היעד הנכון ולגרום ללקוחות לרכוש את המוצר שאנו מציעים להם.

חשוב להגדיר מראש את מטרת דף הנחיתה ולהבין מה בדיוק אנו מעוניינים שהגולשים יעשו בדף שלנו. מה הפעולה אותה הם צריכים לעשות, מה הם צריכים, למה הם מצפים וכיצד אנו יכולים להעניק להם פיתרון לבעיה שלהם.

בניגוד לאתר, כאן מדובר בעמוד אחד בלבד וחשוב שהוא יהיה כמה שיותר מושך וכמה שיותר אפקטיבי. המסר חייב לרוץ לאורך כל העמוד ולאורך כל הטקסט. התוכן צריך להיות מעניין, מדבר בגובה העיניים, ובעיקר אינפורמטיבי.

בניית דף/עמוד נחיתה מנצח

אז איך בונים עמוד נחיתה מנצח? לאחר שהגדרנו את המטרות שלנו ואת קהל היעד, נוכל להתמקד בעיצוב דף הנחיתה. בניית עמוד נחיתה נעשית על ידי אנשי מקצוע בתחום כמו מעצבים גרפיים ובוני אתרים. כל אחד יציע את החבילה שלו וחשוב להתמקד במסר הסופי.

בבניית דף נחיתה אנו נתמקד בצורך שלנו מהלקוח. מה אנחנו מעוניינים שהוא יעשה? האם אנו רוצים שהוא ישאיר פרטים בעמוד לצורך יצירת קשר? השארת פרטים לצורך רכישת המוצר? השתתפות באירוע או הרשמה לניוזלטר?

 

לאחר שבחרנו כותרת מושכת והתמקדנו במטרה, נוכל להניע את הגולש לפעולה בכמה דרכים שונות. למשל, להעניק משהו בתמורה כמו הנחה, מבצע, הטבות שונות ואפילו דברים בחינם כמו תוכן או סרטונים בתחום. כך, גם תפסנו את תשומת הלב של הגולש וגם גרמנו לו להשאיר פרטים ואפילו לקבל משהו רלוונטי בחינם.

עיצוב העמוד הוא חלק בלתי נפרד מבניית דף הנחיתה. כמו בכל מודעה, גם כן חשוב שיהיה עיצוב מושך וויזואליות נעימה לעין על מנת שהגולש יישאר בדף ולא ייצא ממנו. זיכרו, מטרת דף הנחיתה היא להעניק ערך לגולש כך שיישאר בדף ויתעניין במוצר עצמו. כשנציע לקהל היעד שלנו משהו אותו הם צריכים, הם ישאירו פרטים ואף ירכשו את המוצר המבוקש.

עמוד נחיתה הוא חלק בלתי נפרד מכלי הפרסום הרבים אותם מציע לנו עולם האינטרנט. חשוב להשתמש בכלי זה בחוכמה ולהיעזר בבעל מקצוע על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מעוניינים בעיצוב ובנייה של עמוד נחיתה מנצח?? מלאו את הפרטים מתחת וניצור קשר בהקדם:

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות